سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آهنگ سلمان جلیلی یاد تو شعر

ترانه سرای کار سید شهرام جلیلی گرامی بوده گویا یکی از اطرافیان یا از بستدگان خواننده هستند ایشون و مهرشاد چمبرپور کار میکس و مسترینگ را به نحو احسنت انجام داده

آهنگ جدید و متفاوت یاد تو از سلمان جلیلی به صورت مستقیم و با پخش انلاین در ای وان موزیک

هر جای دنیا که باشی واسه
تو دلم میکوبه با تو شیرین میشه دنیا
حتی دلواپسی خوبه بیا دستاتو بگیرم تا

 
که دلتنگی بمیره نباشی تمام دنیا به من آرامش نمید
شوق دیدنتو دارم چشم به راه تو نشستم
فاصله معنی نداره وقتی که یاد تو هستم
هر جای دنیا که باشی واسه
تو دلم میکوبه با تو شیرین میشه دنیا
حتی دلواپسی خوبه بیا دستاتو بگیرم تا
که دلتنگی بمیره نباشی تمام دنیا به من آرامش نمیده
رنگ آرامش چشمات
تویه چشمایه تو دیدم

 

متن کامل این موزیک فوق العاده را امروز به صورت کامل در دسترس شما همراهان گرامی قرار دادیم که لذت کافی را از موزیک ببرید اگر در برخی از جاها تکس رو اشتباهی زدیم برای این که متن کلی رو بتونیم بنویسم که بعدا برای کسانی که میخواند استفاده کنند مشکل ساز نباشه همچنین ناگفته نمونه که این موزیک را خیلی ها گفته بودند که حتما قرار بدیم ما در کوتاه ترین زمان ممکن که فکرش را کرد ان را بر روی سایت انتشار دادیم امید هست لذت کافی را ببریدو از شنیدن یک موسیقی متفاوت بی نسیب نمانید